Eighteen-year-old Lila has recently started wearing the headscarf, much to the dismay of her family. Today, Lila's family is gathered around the Eid meal. But Lila is really not in a state to celebrate. After an argument with her boyfriend, she's in a sullen mood. Worried, she decides to slip away.