Every year, Mathys goes with his mom to the stock-car races. With his friend Titouan, he sees a pilot who looks familiar to him, maybe his father who left him and his mom when he was little. Curious, full of jealousy, Mathys can’t keep his eyes off the guy and follows him. He sneaks on an improvised race and takes many risks to be seen.