1877-1912. Real and imaginary correspondence between Calamity Jane, the Far West heroine, and Janey, the child she had to abandon.
By combining these two voices, as well as film archives, photographs, music and ancient sounds, I tried to find the baroque character of Calamity Jane, an heroine whose legend crossed lies and truth.