Sarah is a teenager like any other, a ninth-grader like any other. Like others, she has a best friend and thinks boys her age are stupid. Like others, she's already dreaming of high school and has a crush on Mika, the neighborhood playboy. So when he suggests that they meet again, she agrees to skip school for him.