Two young people meet for a walk on the hill above the village. André awkwardly tries to confide in Lina about his doubts. She tells him about her dreams and a medieval song in which the Virgin Mary saves a monk who is fighting the devil. All around, the birds and neighbors are quietly going about their lives. The trees are adorned with flowers.