An immersive story following Maya, an ordinary 21st century girl, as she transforms into a uniquely female superhero whose powers derive from the process of menstruation. With the arrival of her first period, Maya’s world is turned upside down as she is confronted by the restrictive traditions of her conservative family, and a world of hidden shame, stigma and taboo to be found in contemporary London. Her name, Maya, means magic and illusion in Sanskrit.