April 21, 2002, Jean-Marie Le Pen wins the second round of the presidential election. France is in shock. But Enzo, the son of an Italian immigrant, is happy: he'll be able to get closer to Emilie, the girl from his high school with whom he's genuinely in love. She's an active member of the Front National and needs someone to help her campaign.