Amani Al-Ali, the first female cartoonist from Idlib, Syria, draws life in her city, a bastion of jihadist groups that have been trying to overthrow President Assad since 2011. Armed with her pen, she fights against Islamist power and traditional patriarchy. But will she still have the strength to continue fighting in the ruins of her city?
Behind the Lines is part of the Draw for Change project, a television series about women cartoonists who use their drawings to empower women and fight for gender equality.