Seventeen-year-old Jeanne is spending her last days of vacation in the heat of late August. This morning, she and her little sister Camille decide to run away from the barracks where they live with their gendarme father, to see the ocean one last time before the new school year starts. On the beach, Jeanne meets a young surfer. He's handsome and intrigues her. Jeanne feels a new desire rising within her.