France has been living alone in her apartment since her husband’s death. When she hears on the radio that an NGO is putting in touch homeless migrants and people who are willing to welcome them, she decides, against her family’s opinion to welcome Reza, a young Afghan broken by war and exile. Two worlds meet, and they begin to hold each other’s hands.