Victor is a magician whose life is turned upside down after the birth of his daughter Lison. Suddenly becoming a single dad, Victor struggles with his new responsibilities until Jacques, his father-in-law, steps in to take over father duties. In the meantime, Victor tries to figure it out what fatherhood means.