Elisa is a young girl who lives in the Middle-earth on Borean Land near the Kingdom of North Ascaran. After walking a few kilometers and taking her jewels hidden in a tree, she uses her magic to get close to the castle of Middle-earth. The magic halo next to the wooden tent will allow her to go home and eat Japanese. Elisa has only one conviction: to become a high-ranking samurai to win the war against the sorcerers of the Night Logania empire and to make the good reign on Borean.