In a small town in central France, Simon is a priest devoted to his community. During a service, Louise, whom he hadn’t seen since his seminary years ago, reappears. She introduces him to Aloé, an 11-year- old child of whom he is the father. Can he be a good priest to the churchgoers, and a good father to his child? Simon sets out to convince the Church’s highest authorities that his vocation is compatible with fatherly love.