Ginette, director of a musical publishing house, actually leads a double life. She also heads a gang of women who specialise in preying on foreigners. Through the medium of a young accordionist and composer who works she publishes, she meets Al, an american, whose dollars she tries to unlawfully acquire. But Al is himself a gangster, and the two of them soon get together...