Laura, in her thirties, is in a session with her therapist, Doctor Taïeb. She shares with her the story of her recent argument with her boyfriend Karim, regarding the choice of their future children’s first names. While Laura seems very upset by this argument, Doctor Taïeb will try to make her aware of the underlying issue behind this fight.