Legendary casting director Bonnie Timmermann finally goes under the spotlight with an exclusive documentary featuring never-seen audition footage of all of today’s biggest stars and a refreshing take on what a casting director is, and more generally what is the essence of an actor and how a film is genuinely made! From Bruce Willis to Natalie Portman, passing by Liam Neeson and Sigourney Weaver, meet the woman who shaped today’s TV and cinema and the pioneer who transformed society by giving minorities a shot and young generations new faces to look up to.