Don't you get tired of Siri and Alexa, these artificial intelligences barely capable of telling time or weather? Alicia is different. Alicia is the first AI invented to make you laugh. The more you talk to her, the more she adapts to your kind of humor and the more you notice that something is very wrong with her. Alicia, Make Me Laugh! is an interactive audio adventure - available for free on smart speakers and mobile - that you play by talking out loud to an artificial intelligence.