In ancient times, a sun spirit placed a piece of her heart into an Onyo forest tree. Thus, the Tree of Light was born, bringing our world out of the darkness and allowing life to develop. But this energy is not eternal. Every 100 years, all forms of life, animals as well as plants, gather to perform a sacred ritual and give some of this energy back to the Tree. You will take part into this ritual, guided by a shaman-doe, to help this legendary tree grow once again.