Drops of water infiltrate and resonate. A ray of light rushes through the darkness. The building is emerging from a long sleep caused by the presence of a foreign body. On a thin layer of ice covering the ground, Valentina tries, cautiously, to explore the place. She explores every corner: broken stairs, cracked walls, holey ceilings, the course is littered with obstacles and make the progress tortuous. Valentina's songs, noises from the building and the surrounding nature give the whole a strange feeling, that of hearing the memory of the place and touching the ghosts of the past.