Manta Ray is a fragmented portrayal of three characters in search of poetic and liberating openings in a muzzled and gradually authoritarian Paris of the 2020’s. United under the sign of the Manta Ray, Kamilya, Ghost Rider and Gilles, each in their own way, organizes his secret melody, crafts a situation where, alternately, a sense of lightness can be found, suffocated screams can uprise and reality be distorted into new horizons.