Moving from place to place, Selim and his mother Fatima-Zahra, have a fusional relationship that lingers on the edge of abnormal and is pushed to an extreme by poverty and survival. Seeking legitimacy in a country caught between tradition and modernity, they will each face hardships that will slowly lead them apart.