Julia, a cleaning lady in the midst of a midlife crisis and with a very hectic family life, has been experiencing blackouts for some time. Alone and with no one to confide in, she is becoming increasingly withdrawn. One morning, Julia regains consciousness in the house of one of her clients, who have gone on vacation, and decides to stay there and enjoy the place by pretending to be someone else.