It’s the near future. Nemeos, the totalitarian party in power, seeks to destroy all non-approved culture. The Ministry of Governmental Cohesion, wanting to crush creative freedom, hunts down all artists. Needing a place to hide, Pascal, a young actor and activist, agrees to follow a stranger home. But their relationship is quickly cut short when he is discovered. On the run again, he is saved, in extremis, by a neighbour, who suggests an unexpected bargain.