A small town in the mountains of western Japan, Maniwa. Chang-su, a former Olympic jockey from South Korea, burdened with huge debts works at a quarry site. He lives with Minami who fled her husband. Meanwhile, Yamabuki, a high school girl begins silent standing protests spontaneously at a crossroad. Unbeknown to them, the lives of Maniwa quietly begin to intersect.