Claude Robin explores the industrial process of raising chickens: he “follows the egg” nest boxes, selection, testing for fertilised eggs, giant incubators, the birth of the chicks, sexing, forced breeding, mass slaughter, a real ballet of blood, but strangely surrealistic.