Returning to his maid’s room on the top floor of a Paris apartment house, Philippe is called in by a neighbour to help her dress her just-deceased husband. Our hero is involved in a tragic-comedy of twists and turns and wild gags. Love and death on the same landing – a humorous look at living together in the special ambiance of maid’s rooms.