On a theatre stage, the childish and unrestrained "self" plays with the social "self", projected on to a screen. The social self is confronted with a forgotten and disturbing image of himself. Continuing his own story, the childish "self" enters the screen and takes the audience with him. At the end, the man, rejected by the screen, finds himself back with illusions: both social and romantic illusions.