Far from the world, in the heart of the city, growing up cloistered, under strict supervision. Raised with her sisters by a tyrannical and violent North African mother who leaves them no freedom, nine-year-old Dalila, a powerless witness of this disaster, immerses herself in her world when the cries become too painful. A moment of their lives is captured, from the point of view of the youngest of the siblings, when she ate her favorite ice cream for the last time.