In a deafening noise of chainsaws, loggers happily humming while they cut down trees to be used as decor for a fashion show. A contemporary cartoon satire, in the form of a burlesque action musical tragi-comedy, leads us into a delirious whirlwind of chain reactions as chaotic as they are grotesque.