A mother stork is shot down from a chimney. A woman suffering from postnatal depression nearly jumps off a balcony. A girl has to deal with the stigma of HIV. A mother looks for magic in the lunar calendar. Fragility and absurdity in this contemporary Bulgarian family are set against the backdrop of violent anti gender-equality protests. Based on a true story.