An old-time war reporter, philosopher and writer, Bernard-Henri Lévy is sent by a group of newspapers (Paris Match, La Reppublica, The Wall Street Journal and others) to bear witness and report from places in the world where suffering and misery is at its peak, where wars are going on under our noses, where the world’s destiny is being determined an no one, it seems, is paying attention. An unflinching look at the most urgent humanitarian crises aroud the globe.