On a summer evening, Héléna, 18 years old, leaves Basse-Goulaine for a night out in Nantes. She claims to be joining her girlfriends, but truly she is looking for Matthieu : her boyfriend who does not answer her calls. She hitches a ride with Claude, who is no longer 20 y o, but has all night ahead.