Trish is a struggling reporter in Nicaragua, hoping to score a scoop she can sell to an American magazine that wants nothing to do with her. Her passport and press card have been confiscated. At night, Trish hangs around the bar of a pre-war luxury hotel, amongst established reporters who snub her. For them, she’s a hooker and a lush. One night, she spots a young man, Daniel, clearly a newcomer to the tropics. She sleeps with him for 50 bucks but in no time, passion and sexual obsession blind them to the real dangers surrounding them. Daniel has lied. He’s working for Big Oil, not an NGO. The stakes are high and their lives are in peril.