A bear is sleeping quietly in the forest when he swallows a fly. The fly buzzes in his belly. It's unbearable! On the advice of a squirrel, the bear swallows a frog that croaks, then a snake that tickles, an egret that tingles. How far will he have to go to stop this torment?