The Big Bad Wolf is back, and firmly intends to resume his usual behaviour. He is disillusioned when he comes upon Little Red Riding Hood, on her way to her Grandmother's, with a tray of cakes. "Things change, you know!", she exclaims. This is indeed what he finds out when he meets Grandma and the gamekeeper.