Nelly, a dancer on the run, finds refuge in Broadway, an abandoned entertainment complex in Athens, where a group of pickpockets have set up home. Nelly becomes a member of the troupe and together they forge a new scheme: Nelly will perform in the streets to distract the pedestrians, while the thieves rip off their wallets and mobile phones. The scheme works and Nelly becomes invaluable to the group. But the appearance of a mysterious man covered in blood stained bandages, will bring unforeseen changes in their lives and in the course of Broadway.