Connie Converse was a trailblazing musician in the 1950s who bared her soul through emotionally complex songs before America was accustomed to such candor from women. After years of disappointment, Connie mysteriously vanished, leaving every trace of her life in neatly indexed drawers, waiting to be discovered. In Talking Like Her, director Natacha Giler pieces together the clues Connie left behind.