When a city-raised sculptor visits a remote fishing village on the Bangladeshi Delta, he takes inspiration from the traditional ways of the inhabitants but draws suspicion for his modern beliefs and behavior. In this vanishing land where sea and sky merge, a storm is brewing and change – welcome or not — is coming.