Javier and his friends, a group of young aristocrats, come casually to a cabaret where the beautiful Lola acts. After the performance, Javier bet with his colleagues to seduce her within three days. It all starts as a game, but Lola realizes the deception and makes him stop, accusing him of theft. Javier spends a night in jail and to take revenge on the girl, tries to sabotage her debut in a new location. However, nothing happens as planned.