Ziné and Avdal are madly in love in spite of their families’ ancestral feud. When both parties finally set aside their differences and agree to their children getting married, Avdal is injured at the front and his inability to perform sexually casts a shadow over the wedding night. As this revives the family tensions, the newlyweds start exploring new forms of pleasure. Will their love overcome decades of conflict and tradition?