Ex-con Kermek and his beloved Eva want to give up their crime-ridden lives in the steppes of Kazakhstan. He has a dream: to build a cinema in the mountains. Will Kermek's love for Alain Delon be strong enough to keep them away crime gangs' violent clutches?