Phnom Penh, Cambodia, today. Sony, a ten-year-old Cambodian child, working on a garbage dump, is chased from his home by his father. Left to his own devices, he is taken in by a social community group, allowing him to go to school and discover a new life. Sony will quickly adapt and integrate. Until the day when, at the end of school, he makes an unexpected discovery.