Lucy is a whimsical preteen who refuses to accept that her parents have divorced. The summer vacation is ending and Lucy is putting off leaving Paris to meet up with her mother in London. She grills her father to see if he has a new love in his life. As night falls, Lucy unexpectedly encounters her father's male lover. Upset at not being told about it, she runs away. She wanders through the city, takes risks, and finally faces reality.