When a U.S. marine is reported missing, five CIA operatives are sent to Hong Kong to investigate the soldier's disappearance in this spy actioner. Art Sean Flynn leads the group into a nightclub where they tear the place apart looking for clues that will lead them to the missing man. The group is kidnapped and drugged before being introduced to a Harvard-educated madman. The scientist freezes his victims before brainwashing them and hopes to sell his process to an enemy of the United States.