Mélancolie, a beautiful young woman in the South of France, is stalked by, then raped by, a mysterious masked assailant. She shoots him dead soon afterwards and dumps his corpse in the sea. Later, an American investigator turns up, and to her horror he seems to know everything about what she has done.