While Paul strolls through the Villa Borghese gardens, he crosses paths with a woman, Sofia. They had lived together for many years in the past. Once they've got over their surprise at seeing each other again, memories rise to the surface: she wanted a child, he didn't. This is why she left him for another man. We sense that a word from Paul would suffice for Sofia to come back to him.