Pierrot and other children in Montmartre find at the top of a tree, an extraordinary flying stag bearing a letter written in Chinese. The antiquarian of the quarter, when consulted, declares that the sender, a young Chinese named Song-Siao-Tsing, had given his flying stag to the winds thereby hoping to get to known another child somewhere i the world.