In Calcutta, Trupti Jayin is a renown hypnotherapist specialized in guiding her patients in their past incarnations. Through these immersions in the remotest folds of the past, she heals distant traumas manifesting in the present lives of her patients. Meanwhile, a group of ghost hunters tracks, with their technological paranormal equipment, the restless spirits that roam in the dark lanes and abandoned buildings of the city. The previous incarnations of the patients and the ghosts of Calcutta meet at several karmic crossroads.