The work with the vines and in the cellars throughout the seasons results in the creation of exceptional and vibrant wines that are adulated and sought out around the world: Romanée-Conti, Gevrey-Chambertin, Chambolle-Musigny, Meursault, Volnay...
These wines carry within themselves a fragment of the earth from which they arise and the soul of the people who gave them life.