For the young twins Nelly and Kelly, tonight's the big night! After months of rehearsal, they are to perform in a dance competition organized in the local disco. But everything unravels when they discover that instead of buying a motorbike, their mother has put the money intended for the vehicle into their little sister's talent competition costume.